, ,

10 efektyvių būdų padidinti pardavimus

reklamaInternetinės prekybos vietos savininkai šiuo metu kovoja net intensyviau nei kad įprastų parduotuvių turėtojai. Kadangi internetas atvėrė galimybes labai greitai ir paprastai susikurti elektroninę prekybos vietą ir prekiauti norima produkcija – didelė dalis žmonių pasinaudojo ta galimybe.

Pardavimų didinimas – kiekvieno verslininko siekis. Tiesa, greta pardavimų didinimo labai svarbu kuo labiau išpopuliarinti savo verslą, kad kuo daugiau žmonių žinotų Jūsų pasiūlymus ir rekomenduotų juos kitiems. Tai padėti padaryti gali efektyvi reklama. O kadangi galima pasirinkti iš labai daug jos skirtingų būdų – nurodysime kelias pasirinkimo galimybes, kurios dažniausiai įvardijamos kaip pačios svarbiausios.

  1. Išlaikykite kontaktą su savo klientais.

Labai svarbu ne tik bandyti išlaikyti kontaktą su savo buvusiais klientais, tačiau taip pat ir nuolatos priminti, kad jūs esate. Tačiau svarbiausia atsiminti, kad tie priminimai turi būti labai taktiški ir jokiu būdu neerzintų žmogaus. Pavyzdžiui, per prievartą siunčiami naujienlaiškiai yra labai erzinantis dalykas. Juos galima siųsti tik tokiu atveju, kai žmogus užsiprenumeravo ir tikrai nori žinoti Jūsų pasiūlymus.

  1. Mažos smulkmenos – artina draugystę.

Nepamirškite savo klientams kartu su prekėmis padovanoti mini smulkmenas, kurios gali padėti suartinti draugystę. Mažos smulkmenos tikrai labai patinka klientams. Net jeigu tai tikrai mažai vertingas daiktelis – žmonės labai mėgsta dovanėles.

  1. Kainodara – svarbiausias žingsnis?

Nuolatos siūlykite akcijas ir nuolaidas. Kurios gali padėti ne tik išlaikyti senus klientus, tačiau tuo pačiu atrasti ir naujus, kurie gali būtent dėl akcijų užsukti į Jūsų prekybos vietą ir pasidomėti joje prekiaujama produkcija. Prekių pateikimas taip pat yra tarsi psichologinis žaidimas. Dėliodami kainas būtinai įvertinkite tai, kad žmonės labai puikiai mato ir suvokia akcijas, smegenys siūlo pirkti.

  1. Prekių grąžinimo galimybę ir efektyvus jų pristatymas.

Retas žmogus pirkęs prekę nusprendžia ją grąžinti, tačiau žinojimas, kad tai padaryti yra galima – paprasčiausiai suteikia galimybę jaustis kur kas drąsiau.

  1. Reklama.

Efektyvi reklama padės išlaikyti senus klientus ir tuo pačiu atrasti naujus, kuriuos domina Jūsų parduodama produkcija. Taigi, atsižvelgiant į jūsų klientus ir tuo pačiu Jūsų galimybes – pasirinkite atitinkamą reklamos galimybę, kuri padės džiaugtis puikiu rezultatu.

  1. Tikslinių klientų paieška.

Svarbu žinoti savo tikslinius klientus, kadangi jie dažniausiai ir nulemia, kokia konkrečiai reklamos strategija yra pasirenkama ir kokios mielos dovanėlės turi būti dovanojamos įvairiomis progomis. Tikslus klientų apsibrėžimas labai palengvina verslo būklę.

  1. SEO galimybės.

SEO optimizavimas yra vienas iš patraukliausių būdų aplinkiniams pranešti apie tai, kad jūs esate ir kas siūlote labai patrauklias paslaugas arba prekes priimtinomis kainomis. Svarbiausia pasirinkti gerą SEO specialistą, kuris padės pagerinti būklę.

  1. Informacijos prenumerata ir akcijos.

Suteikiate galimybę užsiprenumeruoti Jūsų naujienlaiškį, tačiau nesiųskite tokių laiškų tiems, kurie neužsiprenumeravo ir kuriems paprasčiausiai neaktualūs Jūsų pasiūlymai. Ieškokite atitinkamai.

  1. Blog’o rašymas.

Nemažą dalį lankytojų į Jūsų puslapį galima pritraukti paprasčiausiai rašant informaciją, kuri yra naudinga Jūsų klientams.

  1. Prekių pirkimas internetu

Suteikite žmogui galimybę pirkti internetu drąsiai ir kad jis negalvotų, kad pirkdamas internetu kuo nors rizikuoja.

Kuo daugiau detalių vienu metu suderinsite – tuo didesnė tikimybė, kad klientas pamatys Jūsų siūlomas prekes ir paslaugas, noriai jomis pasinaudos ir rekomenduos draugams. Kadangi šiuo metu prekybos vietų pasirinkimas yra toks populiarus – tik efektyvi reklama gali padėti pasiekti daugiau. Svarbiausia susikurti gerą marketingo bei komunikacijos strategiją ir judėti tolyn.