Press "Enter" to skip to content

Ar Google reklama yra naudinga smulkiam verslui?

google reklama

Jei jūs kada nors buvote dirbę su rinkodaros specialistais ar ieškojote rinkodaros sprendimų, kurie galėtų tikti jūsų verslui, greičiausiai jau ne vieną kartą buvote raginami pasinaudoti Google reklama.

PPC (angl. „Pay-per-click“) tipo reklama, kuri yra rodoma Google paieškos sistemos rezultatų puslapiuose, gali būti labai efektyvi priemonė, padedanti pritraukti papildomą tikslinių lankytojų srautą – ir visų svarbiausia, kad toks srautas pasižymi didesne konversija.

Jei bus pasirinkti tinkami raktažodžiai ir numatytas optimalus biudžetas, jūs galite būti akimirksniu matomi pirmoje paieškos sistemos rezultatų puslapio vietoje. Tačiau tuo pačiu Google AdWords reklamos pasitelkimo atveju galima labai greitai ir lengvai išleisti daugybę lėšų. Todėl, jei jūs neturite pakankamai patirties ir žinių naudojantis Google reklama ir norite išvengti neefektyvaus rinkodaros biudžeto panaudojimo, jums turėtų pagelbėti Google reklamos agentūra, kuri sukurtų ir administruotų jūsų verslui skirtas reklamos kampanijas.

Pasiekiate vartotojus, kai jie jūsų ieško

Jei naudojantis Google reklama yra pasirenkami tiksliniai raktažodžiai ir raktinės frazės, tuomet galima daug efektyviau ir lengviau pasiekti potencialius klientus būtent tuomet, kai jie ieško jūsų parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų. Naudojimasis reklama, kuri yra rodoma tik tiksliniam vartotojui, yra puikus būdas pritraukti naujus klientus.

Nusitaikote į vartotojus, atsižvelgdami į vietovę

Jei jūs vykdote verslą „vietiniu mastu“ ir jums visiškai nesvarbu būti matomiems tiems vartotojams, kurie nėra jūsų numatytoje teritorijoje, tuomet Google reklamos pagalba jūs galite nusitaikyti į būtent tuos vartotojus, kurie yra arčiausiai jūsų. Jei Google reklama yra derinama kartu su vietiniu SEO, galite pritraukti gerokai daugiau naujų klientų.

Pasiekiate skirtingas auditorijas, naudojančias tuos pačius produktus

Jei jūs siūlote produktą (prekę arba paslaugą), kuris gali būti naudojamas skirtingoms auditorijoms priskiriamų vartotojų, PPC tipo reklama gali padėti jums pasiekti tokias auditorijas pasirenkant skirtingus raktažodžius, kuriuos naudoja jūsų potencialūs klientai.

Vartotojus nusiunčiate į konkrečius vidinius puslapius

Kuomet potencialus klientas paspaudžia ant jūsų reklamos, jis yra nusiunčiamas tiesiai į jūsų internetinį tinklalapį. Tačiau viena iš PPC reklamos stipriųjų pusių yra ta, kad formuodami savo reklamos kampanijas, kurdami skelbimų grupes ir pačius skelbimus, jūs galite pasirinkti ir konkrečius vidinius puslapius, į kuriuos nukeliaus jūsų potencialūs klientai.

Nemenka dalis vartotojų, kurie pasitelkia Google reklamą, reklaminį srautą nukreipia į savo tinklalapio pagrindinį puslapį. Ir nors tai nėra blogai (daugeliu atvejų tai yra teisingas sprendimas), vis dėlto kartais tikslinio vidinio puslapio pasirinkimas tampa daug efektyvesniu sprendimu, kuris padidina konversijos rodiklį. Siųsdami žmones į vidinius puslapius, kuriuose yra pateikiama jiems aktuali informacija, galite pagerinti savo rinkodaros priemonių sukuriamus rezultatus.

Lengvai sekate ir fiksuojate rezultatus

Naudodamiesi Google reklama, jūs galite labai lengvai nustatyti, koks yra jūsų reklamos paspaudimų rodiklis, kiek yra išleidžiama reklamai, kokia yra konversija, kokia yra vartotojų elgsena ir kt. Turėdami tokią informaciją jūs galite labai lengvai testuoti skirtingų reklamos kampanijų efektyvumą, kartu padidindami ir investicinę grąžą (ROI).

Sulaukiate greitų rezultatų

Jei norite būti matomi Google paieškos sistemos organiniuose rezultatuose, tam prireikia daugybės laiko ir pastangų. Tačiau jei naudojamasi Google reklama, norimus rezultatus jūs galite pasiekti kur kas greičiau. Jei jūs turite tinkamai paruoštą internetinį tinklalapį ir profesionaliai sukurtą reklamos kampaniją, galite akimirksniu pradėti reklamuotis ir generuoti naujus pardavimus.