Press "Enter" to skip to content

Marškinėliai su jūsų reklama? Kodėl gi ne?..

marskineliai

Ieškantys verslo dovanų idėjų savo įmonei marškinėlius deda į paskutinę vietą ir ieško kur kas originalesnių dovanų. Be reikalo. Marškinėliai gali būti taip pat originali ir įdomi dovana, jei tik juos tinkamai apipavidalinsite.

Štai keletas idėjų, kaip marškinėliai gali virsti jūsų reklama.

Abipusiai marškinėliai

Paprastai medvilniniai marškinėliai yra apipavidalinami gana „skurdžiai“. Priekyje uždedamas logotipas krūtinės srityje ir viskas. Su tokiais marškinėliais žmonės eina dirbti į sodą, tačiau ne rengiasi juos viešumoje. Kodėl? Jie nuobodūs.

Duokite savo dizaineriams užduotį sugalvoti abipusius užrašus – ant nugaros ir priekio. Ir kad jie būtų susiję. Pavyzdžiui „tu dar nematei, kas pas mane ant nugaros…“ o ant nugaros „gal geriau žiūrėk į žmogui akis…“. Svarbu, kad tai turėtų prasmę ir būtų bent kažkiek šmaikštu.

Sujungtas užrašas

Užrašas ant marškinėlių gali prasidėti ant krūtinės, tada tęstis per pažastį iki nugaros. Tokiu būdu apsisukdamas žmogus parodys visą piešinį ir žinutę. Taip bus atkreiptas dėmesys į smulkias detales, o taip pat ir šalia jų esantį logotipą.

Marškinėliai – oficialūs rūbai

Nesudėtinga kaklo srityje šilkografijos ar kitu būdu pridėti pieštą kaklaraištį ar „varlytę“, imituoti kostiumo atlapus ar apykaklę. Taip apipavidalinti marškinėliai gali būti net kaip uniforma. Žmogus su jais jausis patogiai, tačiau iš toliau atrodys oficialiai.

Toks triukas tinka ir ilgarankoviams marškinėliams, taip pat ir užmaunamiems džemperiams. Polo marškinėliams nelabai, nes polo jau savaime atrodo oficialiau ir prabangiau.

Marškinėliai su skylutėmis

Tai kiek sudėtingesnis marškinėlių apipavidalinimo būdas, nes reikia ne tik paveikslėlio, bet ir siuvinėjimo, kad būtų galima iškirpti apsiuvinėtą vietą. Daug tokių marškinėlių nepagaminsite, tačiau jie turėtų būti įspūdingi. Ši idėja kuo puikiausiai naudojama imituojant žvėrių apdraskymą. Pavyzdžiui, tai puikus būdas iliustruoti posakį „nepapulk nuo vilko ant meškos…“.

Visos šios idėjos yra kūrybiškos ir tikrai jos bus iššūkis kiekvienam profesionaliam dizaineriui, nes reikia atsižvelgti į vyriškų ir moteriškų marškinėlių formas ir dydžius. Taip pat tai gana brangus malonumas. Bet tada kyla klausimas – ar norite, kad su jūsų marškinėliais žmonės dirbtų namų ūkio darbus ar apsirengtų, kai svečiai netyčia sušlampa lietuje, ar kad nešiotų viešoje vietoje ir taip bandytų į save atkreipti dėmesį? Jei pastarasis variantas, tai apipavidalinimas tikrai kainuos daugiau, nei patys marškinėliai, tačiau efektas bus labai įdomus ir reikšmingas. Net jei marškinėliai laikomi „nuobodžia“ verslo dovana.