Press "Enter" to skip to content

Mokėti už elektrą – paprasčiau nei bet kada

elektros tiekimasNesvarbu, ar mokate už namų ūkio elektrą, ar už įmonės elektros sąnaudas, tikriausiai nepildote popierinių knygučių. Šiais laikais daug procesų yra ne tik automatizuoti, bet ir kompiuterizuoti, atsisakoma sprendimų, eikvojančių popierių. Žinoma, kai kuriais atvejais popierius labai svarbus (mm, tas savitas knygos kvapas…), tačiau mokant už elektrą pakanka kompiuterinio varianto. O tai reiškia, jog elektros tiekimas apskritai tampa efektyvesnis – visa sistema optimizuota taip, kad būtų kuo patogiau ir paslaugos teikėjams, ir vartotojams.

Laiko sąnaudos. Juk „laikas – pinigai“?

Atsiverčiate knygelę, skaičiuojate, pildote… Arba užsukate į interneto svetainę ir prisijungę suvedate vos vieną rodmenį. Ir?.. Sistema pati suskaičiuoja, kokia mokėtina suma susidariusi. O ir elektroninė bankininkystė nepriverčia sugaišti pernelyg daug laiko. Tad gal Bendžaminas Franklinas neklydo? Juk tai šis garsus asmuo rašė, kad „laikas – pinigai“.

Naudojantis moderniais paslaugų teikimo ir gavimo sprendimais lengviau paskirstyti laiko sąnaudas, taigi, ir dienotvarkę galima planuoti efektyviau.

Komfortas – reikalinga dedamoji

Kitas aktualus dalykas – komfortas. Elektros tiekimas turėtų būti toks, kad nereikėtų kas pusvalandį rūpintis, ar viskas tikrai pagal planą.

Prie komforto prisideda minėti automatizuoti internetiniai sprendimai. Tačiau pirmiausia paslaugos teikėjai turi daug ką apgalvoti, antraip sprendimai nepasiteisintų.

Minimalizmo link?

Apžvelgiant paslaugų sektorių tampa aišku, kad einama minimalizmo link. Ne tik todėl, kad tausojant medžius taupomas popierius. Minimalistinės tendencijos pastebimos ir kitur. Puikus pavyzdys – interneto svetainių dizainas. Tai, beje, galioja ne tik elektros energijos sektoriuje, bet ir kitose srityse. Ar vartotojas laimi? Ar sprendimai verti dėmesio? Bent jau subjektyviai galima pasakyti, jog taip.

Sprendimai, priimami po šimtų valandų darbo

Nesvarbu, ar tai minimalizmas, ar kokia kita kryptis, šiaip ar taip darbo įdėta. Tačiau, kad elektros tiekimas būtų sklandus, o sąskaitų tvarkymas neapsunktų, pirmiausia tenka praleisti daug valandų. Geras personalas, puikiai sustyguota dienotvarkė ir t. t. – pora dalykų, susijusių su visos įmonės sėkme.

Atsiperkamumas

Kai kurie dalykai skamba kaip idealizmas? Na, tada truputį prie žemiškesnių reikalų. Tarp tų reikalų – atsiperkamumas. Investuojama ne šiaip „kad būtų faina“, o siekiant grąžos. Pelnas nėra svetimas žodis, kuris nieko nereikštų. Bet visuomet svarbu, kad bendras komplektas nestokotų nei kokybiškumo, nei nuoširdumo, apie kurį – kitoje pastraipoje.

Modernu, bet nerobotiška

Modernumas dažnai siejamas su visokiais robotais. Tačiau…

Ką daryti, jei klientui kyla koks nors klausimas? Susisiekti nurodytais kontaktais ir… tikėtis mandagaus bendravimo. Kad ir kaip moderniai paslaugos teikiamos, žmogiškumas išlieka labai svarbus. Į skambutį atsiliepęs konsultantas – žmogus. Vadinasi, net pasauliui judant į priekį žmogiškasis ryšys nestokoja savo reikšmės.

Nepainu

Na, o grįžtant prie pagrindinio šio straipsnio aspekto derėtų priminti, kad mokėti už elektrą nėra sudėtinga. Sistemos internete veikia ne veltui. Jos naudingos ir suteikiančios patogumo. Aišku, ir laiko sutaupoma, kas patinka turbūt ir jums, nepriklausomai nuo to, ar propaguojate minimalizmą, ar laikotės kitokių nuostatų.