, ,

SEO paslaugos ir patarimai nuo ko viską pradėti

SEO paslaugosRaktažodžių paieška

Vienas svarbiausių darbų pradedant SEO paslaugas yra raktažodžių parinkimas. Netinkamai atrinkti raktažodžiai, gali lemti norimų rezultatų nebuvimą. Blogiausia, kad SEO paslaugos nėra greitas procesas, tad pradinėje stadijoje padarytos klaidos, matosi tik po pusmečio ar net metų. Todėl prieš pradėdami SEO optimizaciją gerai įsigilinkite į savo verslą. Svarbu suprasti, kaip iš tikrųjų ieško jūsų klientai. Aišku, verta pasinaudoti „Google“ įrankiais, tačiau tai tik priedas, kuris leis suprasti užklausų apimtis ir konkurenciją. Tačiau esminis dalykas, kokie raktažodžai bus naudingiausi. Ar labai didelės konkurencijos raktažodis duos naudą? Gal tik generuos lankytojų srautą. Tad kaip atrinkti raktažodžius. Jeigu prekiaujate baldais, tuomet tokie raktažodžiai: baldai, virtuvės baldai, miegamojo balda – organinio srauto didinimas. O visi ilgesni raktažodžiai: virtuvės baldai Kaune, miegamojo baldų kaina – tai jau konkretesnės užklausos. Bendriniais raktažodžiais, dažniausiai ieškoma informacijos, idėjų. Tikslesnės užklausos parodo, kad interneto vartotojas jau galimai žino ko nori, tik ieško konkretaus paslaugos ar prekės pardavėjo.

Konkurentų analizė

Prieš pradedant kovoti su SEO konkurentais, išsiaiškinkite ar esate pajėgūs. Ar jūsų reklamos biudžetas leidžia tai daryti? Didelė klaida, kuomet keliami tikslai pasiekti pačius konkurencingiausius raktažodžius. Aišku, jeigu finansai leidžia, galima iškarto planuoti SEO strategiją, kuri apima didelį raktažodžių kiekį. Analizuojant konkurentus svarbus jų projektų vidinis turinys ir žinoma backlink’ų kiekis ir kokybė. Suraskite minusus, pliusus. Sugalvokite kaip galite konkuruoti su jų pliusais ir atvirkščiai. Vienas svarbiausių darbų, atgalinių nuorodų analizė. Jeigu SEO konkurentų svetainės turi ypač kokybiškus backlink’us turėsite sukurti stiprų atgalinių nuorodų tinklelį.

Strategijos sukūrimas

Gera SEO strategija apima: internetinio projekto turinį, jo kokybė, SEO konkurentų analizę ir raktažodžių parinkimą. Kaip jau minėjome, labai svarbus pradinėje projekto stadijoje tinkamai atlikti raktažodžių analizę. Kad galėtumėte nustatyti kokie raktažodžiai naudingiausi, surinkite visus galimus raktinių žodžių variantus. Pasinaudokite „Google Keyword planner“, „Ubersuggest“, „Keyfinder“ ar kitais panašiais įrankiais. Taip pat, naudinga peržiūrėti „Google“ paieškoje siūlomus raktažodžių variantus. Nepamirškite patikrinti kokią strategiją naudoja jūsų SEO konkurentai. Pagal kokius raktinius žodžius jie optimizuojasi.