,

Vieno puslapio svetainės SEO

puslapiai

Dauguma SEO specialistų, dalindamiesi savo įžvalgomis apie vieno puslapio svetainių optimizavimą, paprastai išreiškia ir itin neigiamą požiūrį. Tai, atsieit, labai blogai SEO. Blogai ne SEO, o patiems SEO optimizuotojams, nes vieno puslapio svetainės reikalauja daug darbo ir pastangų, o rezultatas sunkiai prognozuojamas.

Pradėkime nuo to, kad vieno puslapio svetainės tinka ne viskam. Kam jos geriausiai tinka?

  • Vieno asmens pristatymui. Praktiškai kiekvienas laisvadarbis turėtų turėti vieno puslapio svetainę, nes joje pristatytų savo amatą ir paslaugas.
  • CV svetainė. Ieškantys darbo ar kontaktų, turėtų pagalvoti apie CV internete. Vieno puslapio svetainė tam tikrai tiktų.
  • Vienos prekės parduotuvė. Įsivaizduokite, kad pardavinėjate tik vieną prekę. Kam kurti normalią el. parduotuvę ir permokėti, jei galima pardavinėti tokiame puslapyje.
  • Renginio puslapis. Renginys gali būti ir periodinis, tik tada reiktų pagalvoti, kaip sužaisti su senesnių renginių informacija. Išeitis – subdomenai, pavyzdžiui, http://2015.gerasmanorenginys.lt.
  • knygos puslapis. Nesvarbu, ar ta knyga mokama, ar nemokama, bet vieno puslapio svetainė tam tikrai tinka.
  • Mobilios programėlės puslapis.

Tikrai galima pasakyti, kad vieno puslapio svetainė netinka įmonei su keliomis skirtingomis paslaugomis. Iš kitos pusės tinka ir įmonei, kuri klientų neieško, o vysto tam tikrus prekės ženklus. Pavyzdžiui, startuolis darantis tam tikras mobiliąsias programėles. Programėlės gali būti žinomos, bet apie įmonę žmonėms pakanka žinoti tik kelis esminius faktus ir kontaktus.

SEO paslaugosPagrindiniai SEO darbai

Kokius darbus reikia atlikti susikūrus vieno puslapio svetainę? Jų tikrai yra daug:

  1. Geras turinys. Turinį reikia optimizuoti 1-5 raktiniams žodžiams, kurie yra susiję temiškai, todėl turinys turi būti geras. Jo turi būti gana nemažai. Rekomenduojama tokiose svetainėse parašyti bent 1000 žodžių teksto.
  2. Atgalinės nuorodos. Daug atgalinių nuorodų iš susijusio ir kokybiško turinio. Šios nuorodos kelia domeno autoritetą, todėl labai svarbi kokybė, o ne kiekybė.
  3. Vidinė optimizacija. Reikia gerų MetaTitle ir MetaDescription aprašymų. Taip pat ir Schema.org duomenų bei kitų SEO elementų, kurie nėra matomi lankytojams. Tvarkingai aprašytos iliustracijos, H1, H2 ir H3 atributai.
  4. Sumažinti kodo „svorį“. Pirmiausiai atsisakyti įmantrių efektų ir javascriptų. Tada padirbėti su CSS failais. Kuo kodas sunkesnis, tuo ilgiau jį naršyklės krauna…
  5. Mobilioji versija arba AMP yra būtinybė.

Visa kita – smulkmenos. Kam skirti daugiausiai dėmesio? Pasak Taurusmedia.lt SEO specialisto Manto A., pirmiausia reiktų dėmesį atkreipti į atgalines nuorodas. Būtent jos kuria viso puslapio autoritetą, dėl kurio puslapis ir yra rodomas aukštose paieškos pozicijose. Rasytojas.lt vadovas Marius K. mato atgalinių nuorodų ir turinio pranašumą. Pirmiausia turi būti geras turinys, o tada – protinga turinio strategija. Kiti kalbinti SEO ekspertai sutinka, kad darbo yra labai daug, o rezultatas sunkiai nusakomas. Ar ne paprasčiau padaryti paprastą kelių puslapių tinklalapį? Gali būti…