,

Kaip savo el. parduotuvę paversti konkurencinga?

Pradėti el. prekybą ir konkuruoti su didžiaisiais mažmenininkais tikrai nėra lengva. Norint tapti sėkmingais rinkos žaidėjais, reikia nemažai laiko ir dar daugiau pastangų. Visgi tam, kad tokiais taptumėte, ne visuomet būtina pranokti didžiuosius mažmenininkus. Patarimais, kaip tapti konkurencingiems, dalinamės šiame straipsnyje.

1. Koncentruokitės į nišinius produktus ir (ar) paslaugas

Internete yra ne viena parduotuvė, kurioje galima įsigyti beveik viską: nuo kosmetikos iki buitinės technikos ir elektronikos prekių. Tokios el. parduotuvės dažniausiai pritraukia daugybę lankytojų. Visgi kad ir kokį platų asortimentą ten būtų galima rasti, dažnai jos pralaimi specializuotoms svetainėms, kuriose galima įsigyti nišinių prekių. Taigi tai yra vienas iš būdų, kaip galima sėkmingai konkuruoti su didžiausiais mažmenininkais.

Pradėdami el. prekybą nesistenkite aprėpti visko, o geriau koncentruokitės į tam tikrą sritį. Tokiu būdu galėsite vartotojams pateikti unikalesnius ir labiau suasmenintus produktus ar paslaugas. Įsigilinkite į savo tikslinės auditorijos poreikius, pomėgius, prioritetus ir pateikite juos kuo geriau atitinkantį pasiūlymą.

2. Siūlykite geresnes prekių pristatymo galimybes

Kalbant apie prekių pristatymą, gali būti išties nelengva konkuruoti su milžiniškomis internetinėmis parduotuvėmis. Jos dirba su didžiuliais produktų kiekiais, todėl gali gauti nuolaidų ir privilegijų, kurių, deja, sunku tikėtis mažiesiems prekybininkams. Nepaisant to, sėkmingai konkuruoti įmanoma ir šioje srityje.

Tam, kad galėtumėte pasiūlyti greitesnį pristatymą ir labiau suasmenintą patirtį, sutelkite savo dėmesį į vietas, kuriose jūsų prekės yra populiariausios. Šalies mastu tai gali būti tam tikri miestai, o tarptautiniu – tam tikri regionai arba šalys. Bendradarbiavimas su prekių pristatymo paslaugas teikiančiomis įmonėmis šiuo atveju taip pat labai naudingas. Taigi skirkite laiko jų paieškai ir raskite partnerius, kuriais galėtumėte pasitikėti.

3. Visapusiškai optimizuokite savo el. parduotuvę

Atrodo, kad skirtumas tarp vienos ir trijų sekundžių yra labai mažas, tačiau tik ne tuomet, kai kalbama apie svetainės greitį. Šiuo atveju jis gali lemti didžiulius nuostolius. Remiantis naujausių tyrimų duomenimis, beveik pusė interneto naudotojų tikisi, kad svetainė bus įkelta per 2 sek. arba greičiau. Jei tai užtruks ilgiau nei 3 sek., vidutiniškai 40 proc. lankytojų paliks svetainę ir tikėtina pereis pas konkurentus.

Siekiant užkirsti tam kelią, reikėtų pasirūpinti dideliu svetainės greičiu: sumažinti joje esančius failus, optimizuoti vaizdinę medžiagą, naudoti CDN (angl. content delivery network, liet. turinio pristatymo tinklas), taip pat pasirinkti reikalingus resursus suteikiantį hostingo, kitaip svetainių talpinimo, planą. Nesate tikri dėl pasirinkimo? Tuomet pasikonsultuokite su specialistais ir sužinokite, koks hostingas jums reikalingas. Didelį talpinimo planų pasirinkimą galite rasti spustelėję ant pateiktos nuorodos.

4. Užtikrinkite nepriekaištingą klientų aptarnavimą

Klientų aptarnavimo kokybė gali pagerinti arba sugadinti jūsų el. parduotuvės įvaizdį. Taigi skirkite šiam aspektui maksimalų dėmesį. Pasistenkite kuo greičiau atsakyti į klientų klausimus ir darykite tai mandagiai, pateikite tikslias siuntimo sąmatas, laiku praneškite apie bet kokius su užsakymu susijusius pasikeitimus. Pasistenkite klientams suteikti kuo geresnę patirtį. Tokiu būdu pelnysite didesnį jų palankumą ir, tikėtina, būsite parekomenduoti kitiems.

Kiekvienas iš šių būdų gali suteikti jūsų el. parduotuvei daugiau konkurencinio pranašumo. Pasinaudokite straipsnyje pateiktais patarimais ir įsitikinkite tuo patys. Išsiskirkite iš kitų unikaliomis savo prekėmis ar paslaugomis ir ypatinga apsipirkimo patirtimi!