Straipsnio apie verslą nauda

naudaLietuvoje žiniasklaida yra brangus verslas, pilnas įvairių peripetijų ir povandeninių srovių. Dažnai sudarytos tokios sąlygos, kad verslas, norėdamas pasiskelbti apie save turi investuoti didžiulius resursus, kad bent mažiausia žinutė bent trumpam atsirastų tradicinėje žiniasklaidoje. Patekimas į laikraščius praktiškai yra prestižo ženklas, tačiau ne visiems tas prestižas įkandamas. Liekas tik internetas, kuris nėra toks masinis, tačiau kupinas platesnių galimybių.

Verslas mielai skelbia apie save įvairią informaciją internete, nes gauna realią naudą:

  • Straipsnis internete lieka amžinai, jei jis nėra ištrinamas. Vakarykščių laikraščių niekas neskaito, o internete visada galima straipsnį susirasti.
  • Straipsniai yra randami per Paiešką. Teisingai suvedus raktinius žodžius, tarp paieškos rezultatų lankytojas ras ir nuorodą į straipsnį. Taip sudaromos galimybės nuolatiniam lankytojų srautui.
  • Straipsnis internete gali būti gausiai iliustruotas papildoma medžiaga – įvairiomis iliustracijomis, nuotraukų galerijomis, brėžiniais, schemomis, grafikais, vaizdo įrašais ir net audio įrašais.
  • Straipsniu internete yra paprasta dalintis socialiniuose tinkluose, todėl padidėja galimybė, kad jį pamatys ir perskaitys daugiau suinteresuotų žmonių.
  • Straipsnyje esančią informaciją galima nesunkiai pakeisti vos per kelias sekundes. Tai ypač patogu skelbiant kontaktinę ar kitą besikeičiančią informaciją.
  • Straipsnis internete turi keletą tikslų – informuoti žmones, paskelbti apie tam tikras verslo naujoves, pateikti nuomonę apie tam tikrus versle ar visuomenėje vykstančius procesus ir t.t. Nuo konkretaus tikslo priklauso ir auditorija, kuriai straipsnis ir skirtas.
  • Straipsnio apimtį, stilių galima valdyti – jis gali būti visiškai originalus, su humoru, net su necenzūrine leksika, jei to reikia norimam tikslui pasiekti. Straipsniai internete nėra ribojami žiniasklaidos primestu stiliumi ir žanrais.
  • Straipsnio rašyme verslas dalyvauja aktyviau, nei dirbant su žiniasklaida. Prieš publikuojant straipsnį internete, jie beveik visada galima suderinti, kad būtų pasiruošta galimoms informacijos paskleidimo pasekmėms (vartotojų antplūdžiui, susidomėjimui tam tikromis paslaugomis ar prekėmis, aktyviai diskusijai ir komentarams ir t.t.).
  • Straipsnis internetui yra trumpesnis, glaustesnis, panaudojami tam tikri teksto išskyrimo būdai, tad skaitytojas perskaitys esminę žinią net ir neskaitydamas viso teksto nuosekliai.

Kas tokius straipsnius rašo? Kiek jie kainuoja? Tai atskira tema ir klausimai, į kuriuos atsakymus rasite Rasytojas.lt svetainėje.