, ,

SEO paslaugos – organinės paieškos svarba

SEO arba dar vadinama paieškos variklių optimizacija yra vienas iš geriausiai veikiančių būdų padidinti Jūsų svetainės matomumą. Tai dažniausiai pasireiškia dirbant su „Google“ bei kitomis paieškos sistemomis tam, kad jos parodytų vieną ar kitą internetinį puslapį aukštesnėse pozicijose. Būtent tai ir yra SEO paslaugos, o žemiau pateiksime keletą pavyzdžių, kodėl tai yra svarbu Jūsų parduotuvei, tinklaraščiui ar paprasčiausiai paslaugų svetainei.

Pirmiausia, SEO padeda parodyti internetinių svetainių svarbą pagal „Google“ standartus. Šios platformos paieška gali iškelti puslapį tarp pirmųjų, o kartu ir numesti į patį galą arba dar blogiau, tai yra pašalinti iš viso. Tai yra vadinamoji organinė paieška arba rezultatai, už kuriuos įmonės ar svetainių savininkai tiesiogiai nemoka paieškos sistemai, priešingai nei („Google Ads“). Vietoj to, puslapiai yra išrikiuojami pagal raktažodžius, o tai padaro sudėtingi ir nuolatos atnaujinami algoritmai. Trumpai tariant, SEO ir organinė paieška yra susiję, nes pastarieji neretai nulemia puslapio populiarumą, o kartu ir sėkmę.

SEO paslaugos yra tikrai efektyvios bei svarbios ir tai nėra kažkas, į ką reikėtų žiūrėti pro pirštus. Paieškos varikliai naudodami specialius algoritmus suteikia pirmenybę vienai ar kitai svetainei ir iš verslo perspektyvos, taip yra pritraukiama tikslinė auditorija arba vartotojai, kuriems iš tiesų yra įdomi Jūsų veikla ar siūlomos prekės.

Organinės paieškos rezultatus ir mokamas reklamas „Google“ pateikiamuose rezultatuose yra ne taip sunku atskirti. Vartotojai gali iš karto pastebėti, kur yra atliktos SEO paslaugos ir kur buvo pasirinktas greitesnis, tačiau brangesnis bei trumpalaikis sprendimas – „Google Ads“. Dažniausiai mokami rezultatai būna žali ir prie jų yra matomas užrašas „ads“. Be to pastarieji rezultatai yra pateikiami aukščiau organinių, tačiau tai nereiškia, kad vartotojai juos pasirenka dažniau.

Mokami ir organiniai rezultatai gali būti nutaikyti į skirtingus vartotojus, kurie apsilankys Jūsų svetainėje dėl savų priežasčių. Pavyzdžiui, tie, kurie nori greitai įsigyti prekę, dažniausiai rinksis reklamas, tačiau tokių tikrai nebūna labai daug ir vartotojai analizuoja bei ieško informacijos. Todėl įprasti rezultatai dažniausiai čia ima viršų ir būna paspaudžiami dažniau.